Klimatizacija trgovin in poslovnih prostorov
| Članek je bil prebran 2.636 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Klimatizacija prostorov danes ni več luksuz, ampak je postala že nekaj povsem standardnega. Na to bi še posebej morali pomisliti lastniki prostorov, ki so namenjeni javnosti. Semkaj spadajo recimo trgovine, bari, gostilne in razni poslovni prostori. V poletnih mesecih, ko temperatura preseže magičnih trideset stopinj, postanejo ljudje vznemirjeni. Svoje opravke želijo dokončati čim hitreje. Zdaj pa lahko pomislimo na to, kako pomembno je, da je klimatizacija prostora takrat v teku. Nihče noče, da se stranki v trgovini mudi, saj to pomeni, da bo nakupila manj stvari. Ker lahko klimatizacija prostora v trgovini zadrži stranke dlje časa, to pomeni, da se verjetnost, da bodo stranke naredili večji nakup, povečuje. To je seveda povsem normalno vedenje kupcev. Dlje časa, kot se zadržujejo ob prodajnih policah, več izdelkov vidijo in večkrat pomislijo na to, da bi kupili še kaj dodatnega. Semkaj pa moramo prišteti še impulzivne nakupe. Tudi verjetnost teh se drastično poveča, če se stranka dlje časa zadržuje med prodajnimi policami.

klimatizacijaPrav tako je klimatizacija pomembna v poslovnih prostori, kjer sprejemamo poslovne partnerje. Vsak poslovni bonton uči, da je potrebno za poslovne partnerje poskrbeti tako, da se kot gosti čim bolj udobno počutijo. Klimatizacija prostora in mrzla pijača v poletnem času bosta poskrbela, da se bodo poslovni partnerji počutili lagodno. To pa bo imelo seveda številne pozitivne posledice za samo poslovno srečanje. Ker nikogar ne bo motila vročina, bo vzdušje seveda bolj sproščeno in verjetnost, da se bodo sklenili dobri posli bo občutni višja, kot če klimatizacija ne bi delovala ali pa je sploh ne bi bilo.

 

© 14. 05. 2024 - Povodje-Savinje.si. Oglaševanje.