Home » Koliko stane optimizacija?
Če boste v iskalnik vpisali na primer »seo optimizacija cena«, nikar ne pričakujte, da se bo na vašo poizvedbo pokazal enotni cenik te storitve. Optimizacija spletnih strani je namreč kompleksen proces in pri določanju cene za optimizacijo neke spletne strani je potrebno upoštevati več dejavnikov. Poglejmo si, kaj vse vpliva na postavljanje cene!
- Obsežnost in kompleksnost spletne strani: cena variira glede na število spletnih strani, ki jih optimizirate, število ključnih besed, število mesečnih poizvedb za posamezno ključno besedo, število podstrani, itd.
- Zahtevnost vsebinske optimizacije: cena je odvisna od tega, koliko vsebinskih popravkov je potrebno storiti na neki spletni strani, da jo oblikujemo kar se da iskalnikom prijazno. Nekatere strani so že v začetku narejene bolje in je tovrstnih popravkov manj, spet druge je potrebno popolnoma predrugačiti.
Tehnična optimizacija spletne strani: spletno stran ni dovolj samo vsebinsko pregledati in popraviti, ampak je pomembna tudi njena struktura, povezave, itd.
- Izgradnja zunanjih povezav: za optimizacijo so zlasti pomembne zunanje povezave. Gre za pripravo in objavo člankov na tematiko določene zakupljene ključne besede, ki vsebujejo povezavo do spletne strani.
- Mesečni stroški za optimizacijo: nekatera podjetja, ki se ukvarjajo z optimizacijo, zaračunajo tudi mesečni strošek, ki se oblikuje glede na pridobljene pozicije na iskalniku. Na primer: za 1. mesto 95 evrov, za 2. mesto 80 evrov, za 3. mesto 70 evrov, itd. Če se v mesecu spletna stran ne pojavi na prvi strani rezultatov iskanj, potem vam podjetja tega mesečnega stroška običajno ne zaračunajo.
- Časovni okvir optimizacije: cena se oblikuje tudi glede na to, koliko časa želite optimizirati svojo spletno stran. Ker gre pri optimizaciji za dolgoročen proces in je njen učinek odvisen predvsem od kontinuiranosti, strokovnjaki priporočajo, da stran optimizirate vsaj pol leta. V tem času se že pokažejo določeni učinki vloženega denarja in dela.