Zanje čase avto novice o švedskem proizvajalcu Saab ne poročajo več o posodobitvah in tehnoloških inovacijah tega proizvajalca, temveč vse prej o finančnih težavah, v katerih se je družba znašla, in ki so jo pripeljale do končnega bankrota. Družba Saab je bila sicer ustanovljena že leta 1939, vendar je bila sprva specializirana za proizvodnjo letal. Šele po drugi svetovni vojni, leta 1947, se je Saab odločil za izdelovanje avtomobilov in postopoma gradil uspešno tržno ponudbo, ki je vrhunec doživela leta 2006 s proizvodnjo kar 133 tisoč avtomobilu v tistem letu. Avto novice pa danes pretresa le še negotovost, v katerem se je znašlo podjetje, ki je dno doseglo leta 2011, ko je Saab šel v stečaj. Po dolgotrajnih pogajanjih izgled, da bo investicijska družba kitajsko-japonske naveze rešila podjetje. Po tem, ko je leta 2000 podjetje Saab kupil ameriški velikan General Motors ter ga leta 2010 prodal nizozemskemu Spyker, je sedaj na vrsti kitajsko-japonska konzorcij, za katerega lahko upamo, da bo švedskega proizvajalca spet pognal v boljše čase. Če bodo plani uspeli, bodo med avto novice lahko začele spet prihajati boljše vesti iz podjetja Saab. Plani so obetavni, saj nameravajo novi vzhodni lastniki Saab povsem specializirati za proizvodnjo električnih avtomobilov. Nove proizvodne obrate naj bi odprli na Švedskem, v kraju Trollhattan, kjer ima Saab svoj sedež. Upamo lahko, da bo kitajsko-japonska konzorcij podjetje Saab zopet pognala med zvezde in da bodo avto novice lahko kmalu poročale o inovacijah na področju proizvodnje električnih motorjev, ki nedvomno predstavljajo pomemben trend v avtomobilski industriji.