Kako izbrati banko?
| Članek je bil prebran 1.212 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Izbira banke je za vsakega posameznika pomembna odločitev. Večina izmed nas se pri odločitvi za banko ne zamudi preveč, ampak svoj račun pogosto odpre pri banki, ki jo uporablja kdo v družini, kateri izmed prijateljev ali pa preprosto za tisto, ki ima poslovalnico v bližini njegovega bivališča. Žal to pomeni, da se pogosto ne odločamo za najbolj kvalitetne in tudi cenovno ugodne storitve. Banke se tega verjetno tudi zavedajo, zato se nekatere večje banke za svoje komitente ne trudijo, kot bi se lahko, prav tako pa vsakoletno višajo najpogosteje uporabljene bančne storitve, kar pomeni, da običajen občan za svoj denar vsako leto plačuje več stroškov. Banke nekatere storitve tako podražijo vsako leto, tega pa večina komitentov ne opazi. Vendarle pa je pri izbiri potrebno imeti v mislih predvsem dvoje: kakovost storitev in strošek bančnih storitev.

bankainfo.comKakovost bančnih storitev pomeni, da ste s svojo banko in poslovanjem z njo v celoti zadovoljni. Sem sodijo tudi prijazni, ustrežljivi in strokovno usposobljeni bančni svetovalci, hitrost in odzivnost banke, zanesljivost in varnost.

Dostopnost banke pomeni, da je banka vedno na voljo – torej tudi, če zamudite delovni čas določene poslovalnice. Nekatere stvari je seveda bolje urejati fizično, na licu mesta v banki sami, za mnoge druge pa je dovolj že kakovostna, hitra in varna spletna banka. Spletno bančništvo bo po napovedih v prihodnje samo še rastlo, zato je smiselno izbrati banko, ki že danes ve, kako se stvarem streže.

Strošek bančnih storitev – zveza potrošnikov opozarja, da je v zadnjem časi večina slovenskih bank svoje storitve podražila, seveda pa je tudi nekaj izjem, ki so svoje storitve tudi pocenile. Pri tem je potrebno biti kot komitent zelo pazljiv zlasti pri odpiranju računa, saj mnoge banke za nove uporabnike ponujajo posebne popuste in ugodnosti, ki zanje veljajo le določen čas. Po preteku tega začetnega obdobja, začne komitent nato plačevati redne cene bančnih storitev banke, kar pa pogosto pomeni višje cene od nekaterih drugih bank, ki sicer ob odprtju računa novim komitentom ne ponujajo posebnih ugodnosti ali popustov. Mnogi se za določeno banko odločijo tudi, ko najemajo kredit, saj ugotovijo, da so lahko razlike v obrestni meri med različnimi bankami kar velike.

Hitrost in odzivnost je ključ za to, da komitent banko razume kot do uporabnika prijazno banko. Še posebej je odzivnost bančnih delavcev in svetovalcev pomembna, če komitent naleti na kakršne koli težave (npr. bankomat ne izda denarja ali ne vrne kartice, na spletni banki opazite nenavadne prilive ali odlive, ipd.). V tem primeru komitent potrebuje hitro pomoč, ki bo znala pomagati in razrešiti nastalo situacijo.

Zanesljivost prihrankov je za komitente seveda ključnega pomena. To je tudi razlog, da se večina odloči, da svoj račun odpre v kateri izmed naših večjih, sistemskih bank, kot je npr. NLB. Nova ljubljanska banka je tudi banka z dolgoletno tradicijo in državnim poroštvom, zato ji ljudje še vedno zaupajo. Ljudje se po raziskavah raje odločajo za banke, ki so v nekem okolju prisotne že dalj časa, bolj pa zaupajo tudi domačim bankam kakor tujim bankam, ki imajo v Sloveniji svoje podružnice.

Preberite si tudi o lovcih na glave. Več!

© 15. 05. 2024 - Povodje-Savinje.si. Oglaševanje.