Facebook oglaševanje v današnjem času za večino ni več nikakršna novost. S pridom se ga poslužuje precej podjetij in podjetnih posameznikov, ki skušajo v oglaševanje vključiti vso širino trenutno dostopne tehnologije in orodij.
Facebook je povrhu vsega svetovni fenomen – njegova zgodba sicer sega že precej časa nazaj, toda po nekaterih podatkih naj bi »uradno« obsedel vse svet že marca 2011. Ta podatek seveda priča v prid odločitvi za oglaševanje na Facebook-u, saj ga spremlja zares veliko število svetovnega prebivalstva. Hkrati Facebook oglaševanje na spletu omogoča vašo predstavitev in marketing svetovnemu uporabniku tega socialnega omrežja. Facebook oglaševanje tako ni nujno lokalno omejeno, ampak je njegov domet zares globalen. V Sloveniji naj bi Facebook uporabljalo več kot pol miljona prebivalstva, okoli 650.000 ljudi, številka pa se še povečuje. Gre za skoraj 40% ljudi med 10 in 74 letom starosti. Po svetu so številke še bolj presunljive – Facebook pozna in koristi preko 500 milijonov ljudi. V grobem to pomeni, da ga uporablja kar vsak 13 človek na svetu. Vsi ti podatki kažejo na eno – Facebook za oglaševalce lahko zares pomeni izredno učinkovit oglaševalski medij. Povrhu vsega je v primerjavi s klasičnimi mediji oglaševanja njegov doseg neprimerljivo večji.
Danes je podjetje, ki oglašuje na Facebooku spletni strani enostavno bolj konkurenčno – na nek način vas skoraj ni več, če vas ni tudi na Facebooku. Facebook pomeni tudi cenejše oglaševanje z veliki učinki. Facebook oglaševanje je fleksibilno, saj se je zmožno prilagajati na trenutne izmerjene rezultate njegove učinkovitosti. Facebook tako nudi nekatere nezanemarljive prednosti za oglaševalce, ki gotovo lahko olajšajo vašo odločitev za tovrstno oglaševanje.