Uspešno trženje in barve
| Članek je bil prebran 3.212 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Vse bolj se danes znamke zavedajo, kako pomembna je barva in nasploh logotip določenega podjetja za uspešno trženje posameznega izdelka taistega podjetja. Najboljši učinki so seveda doseženi takrat, ko določeno znamko oziroma značilno barvo te znamke tako ponotranjimo, da jo preprosto asociiramo z določenimi izdelki oziroma produkti tega podjetja. Zavedanje in upoštevanje pomembnosti barv je izrednega pomena zlasti pri spletnem oglaševanju.

Tabli za trženje in blagovno znamkoDokazano je, da je različne izdelke istega proizvajalca veliko bolje tržiti pod eno barvo, kakor da vsak izdelek nosi svojo barvo. Barvna pestrost je v slikarstvu sicer zanimiva, v oglaševanju pa je lahko moteča in za uporabnike zavajajoča. Na vašo spletno stran lahko na ta način vnesete veliko zmede in zaradi tega ne dosežete zaželenih ciljev. Zanimivo je, da smo ljudje zelo vizualna bitja in da si ob uporabi kvalitetnega izdelka v podzavest precej hitro vtisnemo tudi njegovo barvo ali bravo znamke. To za oglaševanje pomeni predvsem to, da nas bo po veliki verjetnosti tudi v prihodnje takšna podzavestna asociacija nagnila k nakupu izdelka iste blagovne znamke. Čeprav ljudje razmeroma hitro prepoznamo neko barvo kot barvo določene znamke, pa je uspešno trženje vendarle dolgotrajen proces. Za trdno pozicioniranje oziroma umeščanje blagovne znamke na trgu, je potrebno veliko potrpljenja in vztrajnosti.

Nič se namreč ne zgodi čez noč.V vsakem primeru je pomembno, da je uspešno trženje izdelka konsistentno ter inovativno. Če se na začetku trženja odločimo za določen logo in barvo, je lahko za samo znamko zelo škodljivo, če logo čez nekaj časa menjamo in barvo spreminjamo. To si lahko privoščimo, ko smo na trgu že dodobra in zatrdno umeščeni. Barvo pa vselej izbirajte glede na predviden okus vaših potencialnih kupcev.

© 11. 05. 2024 - Povodje-Savinje.si. Oglaševanje.